oktober 21, 2008

Sushi og Hale Bob

Jeg er taget en tur til Danmark for at besøge familien, besøge fars grav og for at være i Danmark når han skulle have fyldt 53 år imorgen.
På lørdag samler vi de nærmeste og mindes ham med en hyggelig middag.

Sami kommer fra Sverige på fredag. Jeg glæder mig allerede, selvom det kun er 4 dage siden jeg rejste fra ham.

Så skete det endelig. Tøseaften med Marie og Ida. Marie mente at det var en event som kommer ligeså ofte som HaleBob!

Jeg er i Danmark samtidig som dem begge. SAMTIDIG. Marie bor jo sådan set her, men Ida har i mange år boet i Frankrig og er nu flyttet til USA. Og jeg har som bekendt ikke boet i Danmark i snart 7 år. Det har indtil i går virket som mission impossible, at få os alle 3 samlet i Danmark.


Vi sad hos Marie med store mængder af sushi og vin og havde en forrygende aften. Hvorfor kan vi ikke ses oftere?



Savner jer jo.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar