november 06, 2008

Happy Happy New Year!

Jeg har alt for meget at lave på arbejdet idag. Øv! Alle er gået hjem og der er heeelt tomt på kontoret. Kl. er 18.00 og jeg er Palle alene i verden (nå ja, på kontoret i hvert fald)
Jeg skal forsøge at lukke ned om lidt og komme hjem. Eller ind til byen faktisk. Jeg skal mødes med Marika og Daniel til lidt sushi i byen først. Og så skal jeg hjem.

Hvorfor bliver det allerede mørkt klokken 15? Jeg forstår ikke rigtigt hvordan jeg frivilligt er havnet i Sverige? Eller jo, jeg kan jo lide alt andet her - bare ikke vejret og mørket. Så er det godt, at det kun er dårligt vejr og mega mørkt 8 måneder om året!! Man skal jo være positiv.

Vi skal forresten arrangere en nytårsfest i år. Jeg glæder mig helt vildt. Eeelsker at arrangere. Det ser ud som om vi endelig har fået alt på plads nu. Jaaa! Vi har fundet et hyggeligt bådhus lige ved vandet hvor vi kan være gratis. Maden får vi et catering firma til at komme med. Nu skal der bare findes nogle mennesker som gerne vil feste. Det burde ikke være alt for svært at finde.

Var forresten hos Anna i går efter træningen. Vi trænede 30 min. Cardio - første gang for os begge. Og allerede efter et kvarter var vi ved at dø. Helt røde i hovederne mens vi begge hev efter vejret. Den der siger at træningsværk (stjålet fra svensk... ordet findes jo ikke på Dansk!) er en behagelig følelse har ikke trænet på vores Cardio pas.
Vi kravlede hjem til Anna bagefter og spiste en fantastisk nem, sund og god mad. Og så lige en muffin efter det. Man har vel trænet.
Vi har også sat skumle planer igang om en fest i februar. Der kræves flere planlægningsmøder før jeg kan sige mere, men det bliver en uforglemmelig fest...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar