november 02, 2008

Home Sweet Sweden

Det er dejligt at være hjemme igen, selvom det bliver koldere og koldere for hver dag som går. Nu kommer frostvejret snart...


Så er det godt at vi lige har købt hver sin vinter jakke. En rigtig varm en, så nu kan kulden komme an!
Jeg fik også købt en cool kort jakke hos Gina Tricot. Den er absolut ikke vintervenlig, men rigtigt god til at piffe mit fest out-fit op.




Jeg havde den på i fredags, da vi havde middag i lejligheden.
(Anna og Jeg)




Anders Carlsson og Maria Byskov var på besøg i Stockholm og Tobbe, Jonas og Anna kom også forbi.

Det var meningen det skulle være en hyggeligt afslappende aften, men efter at hele flasken med fisherman shots var tom, så var tonen lagt!

Vi fortsatte videre i byen, den ene mere fuld end den anden.
Hvorfor havner vi altid på Lemon bar! Alt for mange folk og jeg hader at stå i kø. HADER KØ!!

Men, det var en rigtig sjov aften og det resulterede i en hel lørdag på sofaen. Idag har jeg det meget bedre.
Nu skal jeg ind til byen og kigge efter et par nye Nike sko. Jeg købte et par Nike Blazer i grå da jeg var i New York, men de er for store, så nu vil jeg have et andet par. Gerne hvide.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar