november 07, 2008

Lad kreativiteten blomstre

Nu har jeg endelig fået alle min kasser fra Danmark til Sverige. Det er så dejligt at kunne åbne de kasser igen. Tænk at de har stået i mor's kælder i 6 år. Der ligger tøj og sko jeg havde glemt at jeg havde. Men hvilket kært gensyn - næsten som at få helt nyt tøj. Næsten...


Men nu hvor det er slut med de små guidelejligheder, hvor man skal flytte rundt hele tiden, så kan jeg endelig have alt det samme sted.

10 sæsoner ude i den store verden. 10 fantastiske sæsoner vel at mærke. Men de 10 sæsonern indebar også ca 15 flytninger fordelt på lidt mere end 5 år. Puha! Man kan virkelige sige at jeg har "boet i en kuffert."

Jeg forstår pludselig hvorfor jeg er så glad for at endelig ha mit eget. En fantastisk lejlighed udenfor Stockholm. Sami og jeg var nødt til at købe ALT til lejligheden. Og så mener jeg virkelig ALT. Ingen af os havde jo noget stående i Sverige. Thank God for Ikea!


Da jeg rodede kasserne igennem forleden dag, faldt jeg over min elskede symaskine. Den har jeg virkelig savnet. Nu hvor den er "back in my life" kan jeg ikke vente med at komme igang med at sy.

Jeg faldt over nogle pæne mønstre idag og jeg tror jeg skal kaste mig ud i det. Jeg har også en drøm om at sy min egen nytårskjole, men nu tager jeg liiiige én ting ad gangen. Jeg tror jeg skal starte med at sy denne coole cardigan. Måske i en anden farve.
Øvelse gør mester.

Jeg vender tilbage med rapport om hvordan det går for projekt begynd-at-sy-igen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar