december 07, 2008

Indflytnings fest

Er lige kommet hjem fra indflytningsfest hos Charlotte. Det var rigtig god mad (læs: god chokolade mousse, mums!) og godt selskab. Og jeg tror at vores indflytningsgave var en succes:)


Den hemmelige restaurant vi skulle spise på i fredags viste sig at være "Restaurant Peppar" - en Mexicansk "hule" julepyntet til den STORE guldmedalje. Jeg har aldrig set så meget julepynt på så få km2. Jeg har fået nok julestemning til de kommende år. En rigtig fed oplevelse og suveræn mad som jeg varmt kan anbefale.
(ingen kamera, så her kommer billede fra alltomstockholm.se)

Aftenen afsluttedes med en halvdårlig runde bowling og lidt for meget cider. Det er jo så sødt at det gør ondt i tænderne. Hmmm, det bliver øl fremover.
Hov, glemte at nævne at jeg sparkede Sami's røv fuldstændig i bowling. Hehehe.

Vi har forresten "renoveret" køkkenet idag. Fået sorte fliser op blandt de hvide. Det ser ud som et helt nyt køkken. Lovely. Og til den sølle pris af 40 kroner.


Sami skal spille fodbold kl. 11 imorgen. På en søndag! Personen som har bestemt tiderne for kampene har aldrig prøvet at drikke alkohol en lørdag aften/nat. Men nu står der fodbold på programmet hver søndag de næste mange måneder. Tænk at de gør det helt frivillig!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar