februar 08, 2009

Det nye liv

Det nye liv er her. Hvem havde troet det?
Jeg satte mig et mål da jeg flyttede til Sverige i 2007. Stoppe med at ryge, begynde at træne og tænke lidt mere over hvad jeg spiser. Begynde at passe på mig selv og min krop!
Det tog sin tid inden jeg kom ud af starthullet, men nu har jeg været ikke-ryger i mere end 1 år, træner 2 til 3 gange om ugen, spiser vitaminer, masser af fibre, grøntsager og frugt. Og blender min sunde smoothie næsten hver morgen. Jeg er næsten lidt imponeret over mig selv.

Den største kompliment jeg har fået so-far kom faktisk idag. En af pigerne i træningscentret troede at det var mig som var træneren i dans! Den takker vi for.
Når man har været så dygtig skal man huske at belønne sig selv. Min belønning er en ny-stiftet tradition - Herlige fredags aftener med Let's Dance, middag, spas (hvem fik ideen at vi skulle gå ned i bro? Jeg har stadig ondt i ryggen!), dans på høje hæle og drinks med skønt selskab.
Når sminken er lagt og tøjet limet på (alle mine jeans er for små!! Jeg er begyndt at tage på pga. den vedvarende træning) ryger alle mine hverdags principper ud af vinduet og jeg kan unde mig selv gode cocktails som ofte bliver efterfulgt af et sent sent sent besøg på Burger King.
Men så skal man også ha i tankerne, at jeg har danset non-stop i 3 timer. Så måske er det ikke alle principper som ryger. Det kan jo faktisk regnes som træning:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar