august 24, 2009

Multitasking in so many levels

Danmark har givet os solskin hele uge. Helt fantastisk sommer vejr og masser af oplevelser.

River's nye lejlighed begynder så småt at ligne et hjem og mors stue er blevet dobbelt så stor efter at væggen blev banket ned.
Jeg har ihærdigt besøgt alle møbel butikker i Århus (flere gange!) og fundet det meste til River lejlighed og mors nye stue.
Ret sjovt at være amatør indretter og kunne bruge andres penge på møbler.
Mor har fået ny sofa, spisebord og tv i stuen. River har vi fundet sofa, seng, spisebord, stuebord, lænestol og et maleri til.
Næste gang jeg kommer skal jeg ud og finde lamper, gardiner, pynt osv.

I fredags var vi i Tivoli og se Tina Dicow koncert. That girl is so cool. En rigtig fed koncert efterfulgt af bytur med lækre cocktails (kun 1!) og godt selskab.
Fornuftige som vi var tog vi hjem allerede ved 3-tiden, men åbenbart var min hyperaktive mor klar på en omgang hygge for der røg Brandy på bordet til svigersønnen og vi kom først i seng kl 06.00 (!!!!!!!) efter at have løst verdens situationen og planlagt et bryllup.

Og det var virkelig dejligt at Ilva kom med sofaen allerede kl. 08.00 lørdag morgen! Og så var den dag i fuld gang, med spækket program fra morgen til aften. Man behøver da ikke mere end 2 timers søvn, vel?
Efter at drengene havde været på stadion for at se fodbold spiste vi god lørdags middag hos Marie & Mathias og spillede Besserwisser til efter midnat. Og pigerne fik en stor sejr takke være Marie's hjerne og uendelige parat viden om alt og ingenting.

Søndag samlede vi møbler, monterede tv og var en tur ude og køre gocart! Jeg har ondt overalt idag og har blå mærker på benene. Jeg er stolt af min 13. plads. Det var bare synd at vi totalt var 13 personer som var med i løbet. Men men!
Søndag aften havde vi middag hos mor. Martin og Sophie som (endelig) er flyttet tilbage til Århus kom til middag så vi kunne "catche-up" efter alt for lang tid.

Imorgen flyver vi videre til Mallorca. Håber på mere sol og varme :)


Billeder fra Danmark

Ingen kommentarer:

Send en kommentar