oktober 16, 2009

Fanger forbryddere i søvne

40 minutters funktionel træning i går resulterede i, at jeg hverkan kan gå eller stå idag. I det mindste ikke uden at se skadet ud. Eller farlig!
Jeg har aldrig nogensinde haft så meget træningsværk... i ballerne! Det gør endda ondt når jeg sidder på dem. Ballerne altså.
Ugen har også budt på årets første sne! Came and went in 5 minutes. Men i dag er det kun sjask-regn-jeg-vil-ligge-i-min-sofa vejr. Og det er nemlig lige hvad jeg skal gøre i aften. Idol fredag. Det er en god erstatning inden Let's Dance fredagene starter i det nye år.

Jeg er forresten også begyndt at "fighte crime". Yep! Men bare på deltid! Som en bad-ass super kvinde sætter jeg den ene forbryder efter den anden bag lås og slå. Hver nat mellem 23-05 er jeg på vagt. Det er ikke så mærkeligt, at jeg er helt udmatted og træt når jeg skal på arbejde om morgenen.

Måske har jeg en lidt for livlig fantasi... Og måske ser jeg lidt for meget "Bones" inden sengetid...
Men den serie er såååå god! Glæder mig allerede til at gå igang med sæson 2 i weekenden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar