oktober 10, 2009

Jeg elsker lørdage

De er så fuld af muligheder.
Startede dagen med en løbetur i efterårssolskin med ny musik i ipod'en. Igennem skoven, ned til stranden og retur. 40 min med kold frisk luft og mig selv og mine tanker. Jeg besluttede mig for at udnytte varmen i kroppen efter løbeturen og tog bagefter en halv time på yoga bolden derhjemme.


En god sund morgenmad med masser af fibre efterfulgt af en overraskende god hjemmelavet ansigstbehandling. En rigtig grundig rengøring.

1. Kog vand og hæld det i en skål
2. Sæt dig med hovedet over skålen med håndklæde over i ca 5 min. Dette dampbad åbner alle porerne i ansigtet.
3. Fjern gamle og døde hudceller med en finkornet ansigtsscrub.
4. Fjern urenheder/blackheads hvis nødvendigt. Brug aldrig fingrene direkte på huden. Brug papir eller vatpinde hvis du skal klemme.
5. Fortsæt med en ansigtsmaske tilpasset din hudtype
5. Skyl masken væk med lunkent vand og afslut med at massere din ansigtscreme ind i huden
Voila! Så er du blød som en barnerumpe!



Håret fik også lige en ordentlig omgang med balsam og hårkur, så nu føler jeg mig helt i form til at sidde og råbe og heja hele aftenen.
Nu skal jeg gøre mig klar til den store fodboldkamp mellem Danmark og Sverige.
Negelen er malet røde og det rød/hvide tøj er fundet frem. Dog ingen klaphat og flag denne gang. Gudskelov.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar