december 04, 2009

Back in business

Eller i hvert fald Back home.
En hård og rigtig god uge. Solskin, sene aftner, dygtige ansatte og hyggelige givende møder og middage. Og som altid er det uendelig dejligt at være hjemme igen. Det er noget af det bedste ved alle arbejdsrejserne... At jeg får lov til at savne hverdagen. Så bliver den aldrig kedelig.
Kalenderen viser nu december måned, men den som glæder sig til sne (ikke mig!), må desværre vente lidt endnu. Det er midnat i Stockholm og temperaturen ligger på 5 plus grader.
Imorgen er det 2. advent og jeg skal se om jeg kan grave nogle lys og lidt beskeden julepynt frem fra kælderen (ingen i min familie er jule-pynte-fans). Jeg har fået lov til at få min dejlige vinter lyskæde op på balkongen og det plejer at være mere end nok for svenskeren.
Derfor har vi faktisk også besluttet at droppe alt der hedder juletradition (eller mangel på samme) og rejse en uge til Gran Canaria over jul. Mor, lillebror og Svenskeren.
Sol, tapas, shopping, lange gåture, golf (heller ikke mig), hygge og afslapning. So very nice!

Imorgen kommer min kære mutty på et lille weekend besøg. Svenskeren er på arbejdsrejse i Egypten, så det bliver tøseweekend med mor. Shopping, lange samtaler med litervis af te, hygge, god mad og endnu flere lange samtaler :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar