januar 22, 2010

Fart over feltet & 100 bolde i luften ved hjælp af blæksprutte arme

En travl uge hvor jeg fik sat en masser nye arbejdsprojekter igang. Det føles som om jeg har så mange ideer i mit hovede lige nu, at der ikke er plads til dem. På den gode måde! Det er herlig at føle sig ovenpå, kreativ og mærke, at det kan gå frem ad i fuld fart når man ønsker det.
Den årlige samtale med chefen fik jeg også overstået og med bedre feedback end jeg nogensinde kunne drømme om. Jeg var ikke til at skyde igennem da jeg kom hjem med positive ord, store drømme for fremtiden og en bonus i baglommen (eller på lønkontoen).
En "Australien-konto" er derfor også blevet oprettet og bonusen ryger ind på den med det samme. Down under here we coooomeeee!

Imorgen skal vi til Nord Sverige (og så mener jeg Nord med stort N). Marika og Daniel gifter sig i Luleå og jeg tror, at det kan blive et rigtigt crazy partaj. Tøjet er valg, kufferten næsten pakket og nu venter vi på resultatet af aftenens Let's Dance program.

Planerne om en tøseweekend i København i februar begynder at falde på plads. Og Bib skal få den store guided tour i Copenhagen, hvilket ikke er en dag for tidligt. Føler mig meget heldig med så gode veninder ved min side. LOVE!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar