februar 15, 2010

Redoing of the toilet

Fik en enorm trang til lave noget om i lejligheden. Jeg går ud fra at det var i mangel på noget bedre at lave mens svenskeren var væk. Jeg havde jo allerede "møbleret" hele mit walk-in om, plantet flere planter om, gjort rent, bagt cookies og lavet kødsøvs til en hel hær.
Og med "forandring fryder" i tankerne bestemte jeg mig for at forbedre toiletet. Jeg var træt af den røde skraldespand og de røde dørhåndtag. Og jeg havde virkelig lyst til noget med kongekroner på (spørg mig ikke hvorfor)!!!! Tog et smut rundt i centrum og fandt nogle coole gyldne dørhåndtag til skabet, men så ikke skyggen af klistermærker, plakater, postkort eller andet brugbart med kroner på.
Så jeg bestemte mig for at lave dem selv. Tegnede først en krone som jeg klippede ud og førte over på et sort klistermærke. Her ser i reslutatet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar