april 19, 2010

Bamses billedbog

Der er ingen i Sverige som ved hvem Bamse & Kylling er. Det er mangel i deres opvækst synes jeg. Og rigtig synd, for der er ingen som fatter min joke...
Har du set Luna? Aske har nemlig været her i flere dage!

Men det har faktisk ikke været så hyggeligt med aske på besøg. Vulkan aske fra Island betyder nemlig at ingen fly kan komme frem eller tilbage og overalt i verden er der folk som venter på at komme frem eller hjem. Mit fly til Århus blev aflyst, men heldigvis fik jeg fat på en togbillet i stedet. Hvis nogen undrer sig over hvor lang tid det tager med tog fra Stockholm til Århus kan jeg fortælle at det tager 9 timer... minimum!
Jeg kom endelig frem lørdag aften på trods af strømsvigt, forsinkelser, ombookning af tog fra København og en overfyldt DSB butik med alt for mange mennesker med hade-blikke og spidse albuer.
I Århus skinner solen og og tiden går som altid, alt for hurtigt. I dag skal jeg til fitting hos Marianne Carøe og i aften bliver det thai middag i Latiner kvarteret med hele familien.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar