maj 03, 2010

Healthy business

Mit ønske i år er at forsøge at holde den sunde linje når jeg er i udlandet på alle arbejdsrejser. Man kan jo ligeså godt forsøge at se ekstra fab ud til bryllupet hvis man kan.
Normalt plejer det at være ekstra svært i udlandet med overdådige morgenmads buffeter, timelange og alt for sene middage, brød i lange baner og fiberrig mad man skal lede længe efter.
Men nu tager jeg sagen i egen hånd...
Første rejse i år, 4 dage på Mallorca fra lørdag til tirsdag og jeg begynder at tro på at alt er muligt. Jeg startede med at køre direkte til supermarkedet og købte rugbrød, yoghurt og en masse frugt. Så morgenmaden har bestået af frugt buffet med yoghurt og rugbrød. Sundt, mættende og godt. Specielt når det serveres med havsudsigt til.
Søndag morgen stod jeg ekstra tidlig op og løb en god lang tur langs Alcudia stranden. Det var meningen jeg også skulle løbe idag, men det har regnet i en strid strøm siden kl 08.00 imorges og det regner stadig. Måske kan jeg nå en lille løbetur inden jeg rejser hjem imorgen tidlig. Hvis det er holdt op med at regne...

Morgenmad med udsigt til

Regn hele dagen i Alcudia

1 kommentar:

  1. Bra jobbat med hälsolinjen, det där kommer du klara galant! :-)

    SvarSlet