maj 29, 2012

Globetrotter

All my bags are packed...I dag gik turen til Cypern.
Og det passer meget godt med, at det er overskyet og temperaturen (endnu engang) er faldet til omkring 12 grader i Stockholm.
Det var noget af en tur fra Arlanda til Bruxelles, så Athen og til sidst Larnaca på Cypern.
Og ventetiden måtte jo bruges til noget.
Både i Bruxelles og Athen's lufthavn kan man finde herlige Massimo Dutti med masser af smukt tøj og ikke mindst en lækker taske kollektion. Jeg fandt fem jeg gerne ville eje! Jeg kunne dog ikke stå for denne lækre lædder clutch som er on-track med sommerens "color-blocking" og "bright/neon" farver trender. Den passer perfekt til de nye kjoler jeg har købt og skal hænge omkring mit håndled når jeg skal til sommer-bryllup i Stockholm i Juni.

I Athen finder man også 2 store Korres butikker hvor man sagtens kan få tiden til at gå med at kigge, lugte og prøve nogle af deres mange, fantastiske produkter. Korres er et populært græsk mærke som står for Naturlige ingredienser af den bedste kvalitet. I like!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar